امتحان


♂♥♀دخي باحال♂♥♀

عچقولانه س

شلوم به همه دوکس جونکا و دخی پسی های عچقولیم

 

خوفین قفونکا؟؟؟؟؟؟؟من خوفم!Emoticon بچه ها بیبخشید به خاطه تاخیرم !!

اخهههههههههههههه من درس داشم!!!!!!درس چی؟؟؟؟؟

زباناره اونم امتحان!! اه خودمو به لب مرز کشتن رسوندم!

 

 

 

 

همین امروز امتحان رو دادم اولش فک میکردم مث قبل انقد سخت میاره که جونه ادمو بالا بیاره 

 

حالا بگین امتحان دادم چی شد!نمره م کم شد شوخییدم نمره م از 50 نمره شد:48.5

بالا ترین نمره کلاسم شدم عالی شد!!!! انقد خوش حال شدم که حد نداشت

خیلی حسابی حال کردم!!!

من دخی باحالم دست کم نگریدیم

راسی سطحم رو نگفم سطحم :RUN 4 هست  دو جلسه بعدی تموم میشه میرم RASE1 حال میکنین چقد زرنگم؟

خب گلا من بای!!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت9:34---16 شهريور 1391
واقعا وب قشنگی داری
پاسخ: حیلی خیلی میسییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-tagname->
چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, 22:22نوشته شده توسط: دخي باحال عاچق♂♥♀


کيمــيا